15.05.2019
Urejeni delovni prostori omogočajo več kreativnosti in višjo učinkovitost
Pri načrtovanju delovnih prostorov moramo med drugim upoštevati troje:
1. Usklajenost z blagovno znamko podjetja (CGP) in personaliziranost glede na uporabnika
2. Razdelitev prostora na različna področja glede na namen in delovne naloge. Npr: tihi otok za zasebne ali zaupne klice, neformalni prostor za sestanke, formalni prostor za sestanke, redni delovni prostor.
3. Funkcionalnost pohištva (pohištvo za shranjevanje, delovne mize, ergonomski pisarniški stoli, oblazinjeno pohištvo za goste).
V KLUN AMBIENTIH se trudimo našim strankam maksimalno pomagati pri ureditvi njihovih pisarniških prostorov. Pomagamo tako pri izbiri ergonomskega pohištva – pisarniških stolov kot oblazinjenega pohištva za različne namene (oprema čakalnic, direktorskih pisarn, zvočna izolacija).
Prelistajte našo spletno stran. V kolikor imate še kakšno vprašanje pa nam lahko pišete ali nas pokličete na +386 1 23 73 111.
Z veseljem bomo na razpolago za vaša vprašanja in svetovanje.